Посетителите на щанда на Volvo на автомобилното изложение в Лос Анджелис през 2018 г. може би са очаквали да видят най-новите модели на шведската луксозна кола на показ. Но на мястото на всяко превозно средство имаше един знак, който гласеше: „Това не е автомобил.“ На една от основните световни платформи за автомобилен маркетинг, Volvo реши да покаже не автомобилите си, а опита на клиентите си.

Смелият ход отразява вярата на Volvo, че днес това, как потребителите изпитват марка автомобил е по-важно от самото физическо превозно средство. И така тя демонстрира нови услуги за свързаност, включително приложение, което позволява онлайн пазаруването да бъде доставено до багажника на колата ви, плюс опция за приятели и семейство за достъп и използване на колата ви без физическо предаване на ключ.„Нашата индустрия се променя“, казва в съобщение за печата Хокан Самуелсон, изпълнителен директор на Volvo Cars. „Вместо да създаваме и продаваме автомобили, ние наистина ще предоставим на нашите клиенти свободата да се движат по личен, устойчив и безопасен начин.“
Повече виж тук:https://compassmag.3ds.com/#/Industry/SHIFTING-THE-FOCUS