Производителите на автомобили изместват фокуса си, за да станат доставчици на мобилни преживявания - HAYCAD INFOTECH - Engineering and business solutions

Публикации


Производителите на автомобили изместват фокуса си, за да станат доставчици на  мобилни преживявания
event29.11.2019
Производителите на автомобили изместват фокуса си, за да станат доставчици на мобилни преживявания
Посетителите на щанда на Volvo на автомобилното изложение в Лос Анджелис през 2018 г. може би са очаквали да видят най-новите модели на шведската луксозна кола на показ. Но на мястото на всяко превозно средство имаше един знак, който гласеше: „Това не е автомобил.“ На една от основните световни платформи за автомобилен маркетинг, Volvo реши да покаже не автомобилите си, а опита на клиентите си.




Смелият ход отразява вярата на Volvo, че днес това, как потребителите изпитват марка автомобил е по-важно от самото физическо превозно средство. И така тя демонстрира нови услуги за свързаност, включително приложение, което позволява онлайн пазаруването да бъде доставено до багажника на колата ви, плюс опция за приятели и семейство за достъп и използване на колата ви без физическо предаване на ключ.„Нашата индустрия се променя“, казва в съобщение за печата Хокан Самуелсон, изпълнителен директор на Volvo Cars. „Вместо да създаваме и продаваме автомобили, ние наистина ще предоставим на нашите клиенти свободата да се движат по личен, устойчив и безопасен начин.“

Повече виж тук:https://compassmag.3ds.com/#/Industry/SHIFTING-THE-FOCUS
Виж всички