Публикации


Развитието на бъдещите летища цели подобряването условията на пътниците с интелигентно споделяне на данни
event06.11.2019
Развитието на бъдещите летища цели подобряването условията на пътниците с интелигентно споделяне на данни
Умните летища, както се наричат тези съоръжения, все още са по-скоро изключение, отколкото правило, но броят им се увеличава. Според Международната асоциация за въздушен транспорт около двадесет от тях съществуват по целия свят. Очаква се броят на тези съоръжения да се удвои през следващите 20 години, тъй като летищните администратори се подготвят за масово увеличение на глобалното търсене на въздушен трафик.
От началото на реактивната епоха през 1960 г. администраторите на летището са се фокусирали предимно върху безопасността и време на работа. Днешните "гъвкави летища", обаче, прилагат цифрови технологии като предизвикателство за подобряване пътуването на пътниците.
Примери за гъвкави летища са Las Vegas McCarron International, London Heathrow и Hong Kong International.Общият знаменател между тях е: Акцент върху използването на партньорства между авиокомпании, търговци на дребно, превозвачи и други членове на
екосистемата на летището, за да се предлагат персонализирани услуги, осигурени чрез широка интеграция на процесите и безпроблемен обмен на данни за пътници и оперативни данни. За тези и други интелигентни летища тенденцията е към създаване на интелигентни базирани поместоположение услуги, включително намиране на начин за придвижване на хората през летището с оптимална скорост, свеждане до минимум на закъсненията и увеличаване на разходите им в ресторанти и търговци на дребно; предоставяне на надеждни съвети за пътуване; и предлагане на преференциално третиране въз основа на сегментацията на пътниците.
Инициативите за интелигентно летище се движат отчасти от поток от технологии за потребители, които подхранват очакванията на пътниците за неограничен
достъп до информация в реално време и персонализирани услуги. Друг двигател са авиокомпаниите,които отчитат печалби, които биха били немислими преди десетилетие, а специалистите от авиокомпанията са решени да поддържат тези финансови резултати. Умните летища ще играят съществена роля за задоволяване на двата императива.
„Hartsfield-Jackson Atlanta International и други летища винаги ще търсят възможности да направят всичко възможно по-добро и да пренесат преживяванията на пътниците на нови височини“, казва Доун Грегъри, директор на иновациите и представянето в Hartsfield-Jackson, най-натовареното гражданско летище в света от 2000 г. насам.

Виж повече тук:https://compassmag.3ds.com/#/Industry/SMART-AIRPORTS

Още публикации

Дойде ли времето суперкондензаторите да заменят Li-ion батерии?
event13.11.2019
Дойде ли времето суперкондензаторите да заменят Li-ion батерии?
Литиево-йонните батерии революционизираха пазара на преносимата битова електроника и остават преобладаващият тип акумулаторни батерии, които се използват и днес.Но техните недостатъци - включително ограниченията за таксуване и рециклиране - карат изследователите да търсят алтернативи. Категория устройства за съхранение на енергия, наречени суперкондензатори, са многообещаващи в това отношение за захранване на електронните устройства на бъдещето.
Могат ли интелигентните пътища да подобрят енергийните перспективи в света
event30.10.2019
Могат ли интелигентните пътища да подобрят енергийните перспективи в света
Какво ще стане, ако пътищата могат да направят повече от това да спомагат за транспортиране на товари и хора от точка А до точка Б? Ами ако те могат да захранват с енергия светофари, улични лампи, знаци и сгради или дори да зареждат превозни средства, докато колите се движат по тях? Тъй като глобалното търсене на енергия продължава да нараства, интелигентните пътища могат да се включат в уравнението.
Успешните продукти произтичат от дълбокото разбиране на желанията и нуждите на купувача
event09.10.2019
Успешните продукти произтичат от дълбокото разбиране на желанията и нуждите на купувача
Дизайнът на продуктите, фокусиран върху специални особености и функции, вече не е достатъчен, за да отговори на очакванията на потребителите. Днес успешните иновации на продуктите започват с разбирането на потребностите и желанията на потребителите, а след това създават преживявания, които правят живота на потребителя по-лесен или по-приятен. В резултат на това фирмите за потребителски стоки изоставят фокуса върху това, което могат да направят и иновациите, като отчитат опита от гледна точка на потребителя.
Виж всички